De reis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Erik Zanden - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Erik Zanden - WaarBenJij.nu

De reis

Door: erikopavontuur

Blijf op de hoogte en volg Erik

17 Mei 2011 | Nederland, Delft

Na zondag een geweldige dag te hebben gehad en s'avonds lekker wat biertjes te hebben gedaan met het afscheidscomite had ik er na 5 uurtjes slaap nog steeds zin in!

Op het vliegveld was het wel nog even spannend met naam op het paspoort en ticket maar lukte uiteindelijk allemaal in een keer. Nog uitgezwaaid door Tijn, Bas, Boys, Jasper, Emma, Jolan en m'n moeder en toen stond ik er alleen voor. Vliegtuig was redelijk comfortabel en kon allerlei films zien (goed begin dacht ik = 127 hours) maar raakte al snel in gesprek met een Noor (Ken) op weg naar Istanbul voor een zakenreis.


Istanbul was zelf echt enorm mooi vanuit het vliegtuig, kon er zelf alleen niks van zien op de grond, want moest direct door naar mijn andere vliegtuig. Die was een stuk krapper en was toen ook redelijk kapot al, waar ik na 3 uur vliegen gelukkig werd gered door een enorme maaltijd van alles en nogwat waar ik ondanks de vele groentes alles tot het laatste kruimeltje heb opgegeten om mezelf wat te sterken. Er waren enorm knappe stewardessen die zich aan het vervelen waren dus heb daar nog mooi een praatje mee kunnen maken ;) Na 6 uur vliegen kwamen we dan eindelijk om 1.20 aan op het vliegveld Entebbe.

Na heel makkelijk een visum te hebben gehaald en mijn bagage te innen kwam ik bij de deur waar zo'n 8 Afrikanen met een bordje stonden en me aan het aanstaren waren. Dus nogal ongemakkelijk naar ze toe gelopen om te lezen wat er op stond, en hey, mijn naam stond er ook op! Door een hele aardige driver van het geusthouse naar het geusthouse gebracht en direct in slaap gevallen!

  • 17 Mei 2011 - 15:18

    Emma:

    Ben blij dat je goed bent aangekomen! Wat vond je van het vliegen? Ik hoop dat je een beetje hebt bijgeslapen en je nu je plan kan trekken! x

  • 17 Mei 2011 - 16:35

    Shane De Bruin:

    Klinkt als een topvlucht! En natuurlijk moet je weer met knappe stewardessen praten hahaha had niet anders evrwacht van je :P

  • 17 Mei 2011 - 17:12

    Astrid:

    Wat gaaf om te lezen! ben trots op je.
    Al malariapillen gekocht en een klamboe ? Vanavond lange kleding en inspuiten,,,ook al simkaart gekocht ? En gepind ? En is sander een nederlander ?
    verheug me nu al op je volg.verslag .
    veel liefs mam

  • 17 Mei 2011 - 22:42

    Vera:

    Dat je alleen met de knappe stewardessen hebt gepraat valt me een beetje tegen :( Maar had je nog turbulentie? En is het 40 graden in de schaduw? Verteeeel, plaats foto's!!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Agoge

Een avontuur in Afrika

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Sippi and Bujagali Falls

12 Juni 2011

The WILD

05 Juni 2011

We go, we go, Uganda Cranes we go!

03 Juni 2011

Laatste week Kampala

28 Mei 2011

De BUSH
Erik

Binnenkort ga ik naar Uganda op zoek naar het avontuur! Naast het ontdekken van Afrika, mezelf beproeven en een geweldig avontuur beleven, heb ik ook enkele (militair & ontwikkeling)doelen waarom ik naar Afrika en dan vooral Uganda ga. Ik wil in contact komen met enkele lokale studenten en kleine ondernemers voor het verlenen van microkredieten. Daarnaast wil ik de typische Afrikaanse stedenbouw verkennen om daar later defensieve studies op te kunnen baseren in geval van burgeroorlog. De eerste weken zal ik zelfstandig mijn tijd rondbrengen, en in Juni komt Martijn van Domino's ook naar Uganda!

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 17666

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 12 Januari 2015

IDSS stage

22 December 2013 - 16 Januari 2014

Vanuit de jungle naar de universiteit

16 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Agoge

Landen bezocht: